welcome back, gerty

Aug 22 2012 Published by under Uncategorized

I'm now back from my sort-of-unplanned hiatus. Turns out that having friends then family in town and then also going to a conference make it nearly impossible to keep up with blogging. Hell, I barely even checked in on twitter. Who'd have thunk it?  TBH, it was kind of nice to disconnect for a bit. A little separation from some of the super-depressing news that seems to fall out every. fucking. day. For example, "legitimate rape". UGH. Sadly, I didn't miss that one. I'm so pissed by the whole thing I just...there are no words. I must have the rape fatigue (<-- This is a great essay, BTW). There are so many other great posts about this. I obviously can't link to them all. So yeah, nothing like an election season to really get people talking. FFS.

But now I'm back. I've had a little bit of time to relax before the school year starts up again. And before the election season really heats up. Yay?

sigh.

3 responses so far

Leave a Reply